maandag 10 september 2007

Dag voor vertrek


Zucht!
Vandaag mijn valies klaar... Bijna van iedereen afscheid genomen. Afscheid nemen valt eigenlijk enorm tegen. Was even vergeten hoe pijnlijk dat dat was. Maar ja, dan hoort ge iedereen zeggen: dat gaat over, blabla.. Maar ja anderen durven dan te beweren dat een mens van seconde tot seconde moet leven. En nĂș ben ik verdrietig...
Oh ja, ik wil iedereen ook bedanken van HTB voor de cadeaus, echt suuuuperlief van iedereen!!! Ik zal de hele HTBsfeer wel missen (jaja zelfs het werken op vrijdag zal ik missen!).
En mijn lieve familie ga ik ook heel hard missen... Zo geweend da ik heb (jaja, ik weet het al, dat gaat over, maar ik ben nu eenmaal een gevoelig zieltje).

Nu ja, ik vond dat ik toch al eens iets moest schrijven, want anders kijken mensen naar een lege blog, en das in feite niet echt interessant...


3 opmerkingen:

Anoniem zei

helllooow darling

hopelijk heb je een goede vlucht achter de rug en scheen de zon toen je landde

ik wens je daar een fantastich verblijf , met allemaal nieuwe boeiende mensen , een overweldiging van nieuwe indrukken ,nieuwe culturen... en hopelijk kom je terug met een hoop nieuwe levenstheorien , en new points of view



dikke zoen

tot gauw (ik zal het hier regelmatig in de gaten houden )

emilie

Anoniem zei

IK WACHT VOL ONGEDULD OP JE EERSTE IMPRESSIES VAN PORTUGAL.
GOOD LUCK IN HET ZOEKEN NAAR EEN LEUKE PLEK OM TE WONEN.
GROETJES
DOLL

Unknown zei

hey nathalieken. Heel veel succes ginder in Portugal. Hopelijk gaat ge het ginder heel erg naar uw zin hebben. We zullen u missen ier in ons belgenlandje.

groetjes,

Bruintjen